' Dünyanın en becerikli annesine.. '

E-mail adresinizi yazın ve Üye Ol'a tıklayın.Her gün en güzel yemek tarifleri mail adresinize gelsin ! Üyeliğin tamamlanması için adresinize gelen e-maildeki aktivasyon linkine tıklamalısınız.

İlk adım..

Sevgili dostlarım sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim. Boş vakitlerimi değerlendirmek için başladığım bu işte emeklerimin karşılığını almak,beğendiklerimin başkaları tarafından da sevildiğini görmek beni mutlu ediyor.Şu ana kadar sizlerle daha önce arşivime kaydetmiş olduğum,beğendiğim 100 resimli tarifi paylaştım.Tarif sayısının oldukça az olmasına rağmen ilk günden itibaren tam 20.000 sayfa gösterimine ulaştık.Bu tariflere harcadıkları emek ve sabır için tarifleri yazanların kendilerine ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum.Ayrıca bu günden itibaren beğendiğim tariflerin yanı sıra televizyondan,gazete ve yemek dergilerinden,evde,günlerde arkadaşlarımdan aldığım kendi elyazımla not edip sürekli kullandığım tarifleri de sizinle paylaşacağımı haber vermek istedim.Elimden geldiğince resimlerini çekip,tarifleri genele göre düzenleyeceğim.

Mutlu sağlıklı günler dilerim.
Fadime

Şu ana kadar yayınladığım tariflerin hiçbirisi kendime ait olmayıp sağ menüde ismini gördüğünüz sitelerden derlenmiştir.

0 yorum: